Lotus


Hittade ingen "Cupcakes" föremål så det blir lite härliga vårblommor till Fanny istället ..
Det var en mysig eftermiddag med fika och prat.. Mkt prat blev det !
Hon är så härligt go, mkt gemensamt!
Och inte på tal om söta Douglas, sockersöt!

Glömde bort tiden så fick skynda mig iväg och hämta Jocke på jobbet.
Var tvungen att plugga lite mera på "båtkursen", insåg att det inte var så många gånger kvar tills provet är.
Puh, men hoppas jag klarar av det !





Nu ligger Jocke och jag halvt utslagna i soffan. Nyss ätit, blev en sen middag.
Åkte och handla på Ica maxi så kom hem ganska sent.
Har handlat allt till min bakdag på fredag. Måste baka massa eftersom jag ska ha två kalas.
Men helt ärligt, är inte helt sugen på att fylla år.. Men tyvärr går de inte att skippa. Är nog inte så sugen på att ha kalas bara .. Men får väl lov att ha de ;)
Har tänkt att baka cupcakes, hallongrottor,nötmaränger med chokladkräm, kokostoppar och tårtor.

Imorgon kommer det någon man som ska fuktmäta badrummet. Får väl se hur det går.
Sen på eftermiddagen ska vi iväg och fira Jockes morfar Conny, sedan vidare till båtkursen.

Jahapp.. Det var allt tråkigt jag hade att skriva .. Inget superintressant har hänt på ett tag så ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0