Påskhelgen


Torsdagen jobbade jag, men det var väldigt lugnt  ..
Fredag så kom Mormor och Morfar, det blev en väldigt god sill lunch! :)
På kvällen blev det god lax i löksås och spel.

Lördag jobbad jag igen .. Jag hade gjort goodiebags till kunderna, litet "påskägg" från oss.
När jag slutade så kom Jocke och Anton och plockade upp mig, vi åkte vidare till Gunilla och Connys sommarstuga, alltid lika mysigt där ! :) Det bjöds på god mat och trevligt sällskap.
Sen åkte vi hem till Mamma och Pappa igen och grillade. Spelade kubb och hade väldigt trevlig i VÄRMEN HELA HELGEN ! :D Fantastiskt väder!

Söndag, då började vi projektet.



Golvet är också lagt och det ser super bra ut. Iväg till Ikea på Måndagen, beställde soffa, köpte en till soffa som vi fick med oss hem på en gång och beställde även kök.
Så 5Maj kommer soffan, 20Maj kommer köket. Blir nog kanon. Ska till Happy homes idag och kolla tapeter till vardagsrummet. Köpa takfärg och wallcover.
Kommer blir super shyst ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0