Trötta fötter ..


Mina fötter värker, sprungit runt med massor av lampor och försökt fått ut dom i butiken.
Tillslut efter mkt möblering, så fick alla en plats.
Och en ska nog kanske följa med mig hem imorgon .. Super fin ! :)

Kom hem och började städa, sen dog dammsugaren mitt i allt? MIN NYA DAMMSUGARE!!
..Får se om det vaknar snart .. Hann dammsuga hälften.

Har tänt lite ljus och har nyss avnjutit grillad karré med massa gott till och ett glas vin.
Jocke och jag har diskuterat fram färgerna vi vill ha i vardagsrummet och i köket nu.
Så såhär har vi tänkt:

Vardagsrummet:

Golvet: Rökt ek
Möbler: Valnöt och vitt
Färgkulörer på väggarna: Vitt och silvergrått
Färg på detaljer: Vitt,silvergrått och lila.

Köket:
Köksluckor: Vitt
Bänkskiva: Inte riktigt bestämt, ek eller svart
Golvet: Ek
Tapeter: Vitt och turkost

Kommer blir så bra!
Nästa vecka ska vi bygga golvet, ÄNTLIGEN på väg ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0