Hejhopp

Skepp o´hoj!

Tvättmaskinen går på hög varv och dammsugarn står redo. Men först lite frukost med flera koppar te. Kan inte få nog av te, underbart gott!
Blev väckt av både Brittan som undrade om jag kunde jobba lite tider och sedan grannen håller på att riva ut sitt kök tror jag. Ligger en diskbänk på gräsmattan iallafall.
Längtar tills vi får ha våran diskbänk på gräsmattan, det är dags att vi ska få njuta av ett nytt fräscht kök. Och det är inte långt kvar tills det blir verklighet.

..Lite uppdateringar om Bröllopsplanerna ♥

Kyrka och Lokal bokad.
Gästlistan är som gott som klar.
Färgtemat till lokalen är bestämd.
Tid hos hon som ska sy klänningen är bokad.
En god vän till mig ska göra mitt hår,  blomman till håret är köpt.
Bestman och Tärnor är utvalda och tillfrågade. Som tur tackade alla Ja ;)
Roger ska hjälpa oss att ta fotografierna innan, han är väldigt duktig med kameran.
Solister är nästan klara. Ska bara lyssna på dom. Ena är bokad iallafall.
Allt är köpt till inbjudningskorten. Texten ska bara tryckas.
"Vickningsmaten" är som gott som bestämd.
Ringen är funnen !


Det är väl så långt vi har kommit hittills.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu har jag uppdaterat! :) längesedan nu hur mår du? Lite nyfiken men SKA NI GIFTA ER????! :))))))

2011-04-15 @ 13:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0