111215


Tidig rast idag , förhoppningsvis blir det lika mkt att göra på eftermiddagen som det har varit hela veckan.
Var ganska trött imorse när jag vaknade, trots att vi bara blev väckta en gång inatt. Dom har varit väldigt duktiga, tror att det har med homopatmedicineringen att göra. Funkar bra ! :-)
Ska försöka bara ta en halvtimmes rast och sedan gå en halvtimme tidigare. Har lite packning att göra, ska försöka köra golven hemma också. Vi ska även fixa lite goda mackor till tåget att ha med oss.
Ska bli så otroligt skönt att komma iväg.. Om man räknar bort party resan till bulgarien med hela gänget, Turkiet resan med min familj och Ryds natten på Stadt så har vi aldrig ätit ute ihop. Aldrig åkt iväg och bott på hotell bara han och jag. Ska bli super mysigt!
Och tror vi förtjänar det nu, efter haft tufft i några år... All bröllopsstress, jag har gått från soffpotatis och helgjobb till heltid. Blir lite och det tar .. Så vi har ställt hos in på en middag på O´learys sen kommer vi däcka i våran svit efter en flaska champange. Får äventyra GBG på lördagen ! ... Ska även få med Jocke in på Universeum och hälsa på alla djuren .. :-)

Jag har hittat lite tecken på att jag äter för lite och där med blir trött:

Igår skulle jag kasta lite saker vi hade hemma, trodde jag gick igenom allt men på något sätt råkade jag kasta en av min brors julklappar och påsen går nu inte att få tag på. Jag blir så trött på mig själv. Har försökt beställa om men vet inte om den hinner i tid. Så blev otroligt besviken på detta.

Skulle ta av mig stövlarna när jag kom hem igår vid halv nio efter jobbet, super trött och sätter mig först i hallen och får massa pussar av Sid .. Ställer mig upp och tar av mig stövlarna. TROR iallafall min hjärna, inser när jag tittar rakt in i spegeln mittemot att jag håller på att ta av mig jeansen. Står där med nerdragna byxor och stövlarna på. TUR att jag var hemma hos oss och inte hos någon annan...

Skriver fel saker på fel datum m.m. ...............

Julklappar har vi äntligen börjat inhandlat. Blir nog bra tillslut iallafall.. :-)


Blir ingen mer bloggning nu eftersom vi åker bort men slänger nog in en bild då och då! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0