111221



IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG, FÖR IDAG ÄR DET UNDERBARA LIAMS DAG !!
HURRA HURRA HURRA !!

1ÅR , redan !!! Det går så fort!

(Klicka så blir den större)


Blev så otroligt sur igår på Iphonen så jag höll faktiskt på att kasta in den i väggen..
Normalt på en mobil, om du råkar klicka på något medans du skriver ett meddelande så hamnar den i "utkast" ... DOCK ej på Iphone.. Har hänt ett antal ggr och blir lika arg varje gång.
Igår hade jag skrivit på ett inlägg hur länge som helst och var redo att skicka iväg det. Men icke, klickar fel och allt försvinner.. Var så arg !!

Så orkar inte skriva om allt .. Skiter i det .. Så blir det..

Snart är det Julafton .. Imorgon är jag som sagt ledig. Jocke och jag ska fixa det sista.
Så det blir upp tidigt.. Ska även julstäda hemma.
Jobbar ju sex timmar på Julafton. Aldrig jobbat någon gång, men nu var det tydligen dags. Så jag ska ladda upp med korsordstidningar m.m. för att få dagen att gå. För ärligt, hur många shoppar på julafton?
Om inte den där sista sillen på CityGross....


Som många vet så längtar Jocke och jag som tokar efter det där efterlängtade plusset.. Det har inte hänt ännu .. Vi hoppas hoppas hoppas att snart lyckas vi ! Vi har ju velat skaffa i snart två år men har inte haft råd...
Så har vi tur, kanke kan få en liten knorre nästa år.
Men tror mkt spelar in, allt runt om.. Tankar,känslor,humör och undermedvetna.
Jag har alltid sagt att en september unge vore det bästa för oss .. Då hinner jag jobba över sommaren, få upp Mammapenning lite grann.. Vi får en sista semester, bara han och jag.
Jobbet slipper tänka på massa extra personal under sommartid när alla är på semester och det är lite extra rörigt. Så vem vet, kan det spela in?
Kanske är våran tur nu .. Vi får se ! ♥

Jobbar till halv sju idag, men chansar på en halvtimmes rast och kan förhoppningsvis gå vid kl sex .. För vi ska ju åka och fira älskade LIAM !! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0