111226


Det har varit en himmla mysig jul trots att jagf jobbade julaftonen ..
Julaftonen var Jocke iväg till sin släkt medans jag jobbade .. Sedan åkte jag till Siv och Lasse till en stund och bytte Julklappar.
Sedan åkte vi hem till Mamma och Pappa, där Farmor,Crisse,Ankan,Mormor,Morfar och Roger väntade.
Mysigt värre! :-)

Juldagen så käkade vi Brunch hos Mamma och pappa .. Efter det blev det släkt träff hos Conny och Gunilla med kalkonmiddag och dessert.
Efter det åkte vi till Siv och Lasse.. Där vi fyra spelade spel, Lika par ... Väldigt kul spel !
Annandagen brukar vi normalt vara hos Inga och Roger men iår så är vi hos Mamma och Pappa eftersom Mormor och Morfar är här. Gäller att passa på att umgås med dom för vi träffas så otroligt sällan ..
Så snart blir det slottstek. MUMS ! Till efterrätt fixar jag en annanspaj !

Nu är det också officiellt så behöver inte vara nervös att säga något till en släktning som jag inte borde.

JAG SKA BLI FASTER !! .. Älskade brorsan ska bli Pappa. WOOHOOOW !  ♥
Och det blir en grabb ! :D 29 Maj har han planerat att dyka upp.

Idag har Mormor, Mamma och jag varit på Åsby ..Hittade lite smått och gott.. Men inget större.

Fredag ska vi ha "före" nyårfest hos oss.. Blir trevligt ! :-)
Sen blir det faktiskt nyår hos mina föräldrar med Jonas,Christrine,Liam,Mattias,Mickan,Sandra och Rasmuss.

Och just, jag gav mig själv en julklapp. Spotify Premium. ÄNTLIGEN !!



Hörs !


Kommentarer
Postat av: Tessan

Grattis till brorsan!! :D åh vad roligt för er! :)

2011-12-26 @ 20:18:06
URL: http://rullgardinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0