10min & 15min

Galen dag. Bestämde mig för att hålla pappa sällskap idag för han hade inte mkt jobb idag. Och jag är ju så fruktansvärt rastlös..
Så halv åtta plockade han upp mig så åkte vi till Linköping. Han sprang in på företaget och kom ut efter ca 10min.
Sen blev det problem i Flen så fick ta den vägen hem. Pappa trodde de skulle strula och han sa att de kan ta en till flera timmar. SUCK tänkte jag och satte mig och halvsov i bilen. Men han var klar på 15min. Sen var det bara att åka hem. Så en utvärdering från hans arbete: Han åkte ca 45 mil idag och jobben tog totalt 25min?

Jocke och jag fyllde upp bilen med saker till återbruket när han kom hem från jobbet. Jag fick kasta ner granen från balkongen, det var ganska kul.. Haha ! :) Nu känns det tomt och härligt här hemma trots all renovering.
Men när vi svänger in på återbruket var vi tydligen 20min försenade. Trodde dom stängde sex på fredagar men där hade jag fel. Så det blir återbruket imorgon. Iväg och handlade lite på Ica där det var totalt K A O S !

Nu ska jag laga mat, har en tvätt igång och ska även dammsuga tänkte jag.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0