Ber om ursäkt ..

Ska aldrig jämföra mig med en pensionär igen Mormor ;)
Haha !

I måndags träffade jag Farmor och vi åkte och åt lunch på Björnön.
Efter det blev det en tripp till mig, lite te och mys med katterna.

Igår träffade jag Mickan och Liam. Vi tog en lång promenad, tyvärr inte lika fint väder som i måndags eller som idag. STRÅLANDE SOL, Vårkänslorna på topp!
Sen tog vi en välförtjänt minisemla och tittade på när Liam höll på och skratta åt sig själv. Haha , han är så go!
Mickan ville ha lite saker gjort med lite anmälningar till hyresrättsföreningar så jag tog Liam en stund..
Idag skulle han till BVC och kolla lite längd och vikt sen kanske även få reda på om man kan åka till badhuset med honom ! :)
Hem och lagade kräftpasta innan Jocke skulle till gymmet, tvättade och småstädade lite.
Halv tio ställde jag mig i köket igen och gjorde hemmagjorda köttbullar som förhoppningsvis kommer räcka denna månad, dom gånger vi ska äta de. Sen blev det Cougar Town, underbart kul program!

GRATTIS får jag säga till dom nyblivna föräldrarna, Nille och Jenny!
Igår fick dom sin lilla efterlängtade Minna, 08.52. 49 cm lång och vägde 3480gr.
Och alldeles uuuuursöt var hon! :)


Vad händer idag då, INTE MKT!
Kanske ska gå ut en sväng, det är så fint ute. LÄNGTAR till det kommer lite värme.

Har någon gjort egna semlor nån gång?
Är lite sugen på att testa..


Kommentarer
Postat av: grisen

jag har!

2011-02-02 @ 14:49:46
Postat av: Mormor

Hej jossan jag pratade med din mor om att du sa att vi pensionär lägger oss tidigt det går inte säga något till henne för hon skvalrar med det samma man måste vara tyst det är farligt om man säger något det gjorde inte det du sa jag tar inte åt mig vi får prata mer när du kommer ock hälsa på kram Mormor

2011-02-02 @ 17:25:56
Postat av: Mamma

Vad mormor piper där nere i småland! =) Ha ha

2011-02-02 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0