Fotoalbum

Är hos Mamma och Pappa, håller på att fixa iordning deras fotoalbum. Det är förbaskat mkt kort, men det går att rensa ut en hel del som är bra konstiga. Mamma får bestämma vilka sen. Allt ska in i fotoalbum iallafall, för nu ligger det kort överallt i lådan.
Fisen och Tussan är bra nyfikna och ska vara med. Tussan förföljer mig vart jag än går.

Det blir hårdkörning på gymmet idag,tisdag och onsdag! Har inte varit där på ett tag, men börjar bli dags att ta tag i detta nu. Annars är det inte värt att betala för ett gymkort varje månad.

Lördag kommer Ankan och Crisse över på middag. Håller på klurar ut menyn. Blir nog som vanligt spel och galen skaper.Men alltid lika kul :)

Nu ska jag sätta mig och ta lite massage i stolen, riktigt härligt ! :) Sedan fortsätta med Crisses födelsedags"hemlis" ... :)


Hejsvejs ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0