Hallojsan!

Sitter i soffan med en stor kopp te och kollar på Ellen. Har precis startat en tvätt och diskmaskinen.
Tvättade också min vinterjacka igår, behövdes! Lite sunkig i känslan ..

Jocke är ledig idag ! Vi väntar besök av "underbara" Warpman. Dom ska kolla om badrummet är fuktskadat. Vi har kämpat att få hit dom i över sex månader. En del av mig vill att de ska vara det, för de är ju deras fel från en skottning på taket. Då kan vi få ett fint badrum. Men en annan del av mig vill inte, suck och pust vad jobbigt med massa byggjobbare igen... Ingen dusch/toa/tvättmaskin på ett tag.
Vi får se vad som händer ...

Vi får höras av senare, nu ska jag krossa Jocke i kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0