Ipod mongo

Idag var det inte ens en gnutta solsken. Bara regn,blåst och mkt grått. Tråkigt!
Var på zonterapi på morgonen, käkade lunch med Pappa och sedan bara tv, lyssnat massor på musik och försökt få iordning på låtarna i min ipod. Slutade med att den hängde sig och har inte lyckats få den att bli normal igen.

Sen har jag svårt att bestämma mig .. Ska på fest på lördag. Men har inte bestämt mig om jag ska vara nykter eller ta några glas vin. Har ingen lust att GÅ bort till jobbet på söndag. Börjar 12, så det är inget problem att vakna men är det regn och rusk är det inte så kul att gå..
Men får vi, Anton ska köra iallafall ! :)

Har fått några extra dagar på Hälsokraft nu i Februari och Mars, trevligt! Det behövs, både ekonomiskt och för att jag inte ska bli helt tokig här hemma. Finns inte så mkt att göra. Alla jobbar eller pluggar. Dom som är hemma är Fanny,Mickan och Jenny men dom har fullt upp med sina bebisar så kan inte tränga mig på hos dom hela tiden.


Hittade ett videoklipp idag på min dator. Inget ljudtyvärr, Men det är Roger och Farfar som sitter och disskuterar som dom alltid gjorde och helt plötsligt dyker ormen upp. Suckar över disskutionen och sedan vinkar glatt till kameran.
Saknar er så fruktansvärt mycket Ormen och Farfar.
Farfar finns ju fortfarande men det är ju inte samma sak. Saknar gamla Farfar !
Får man skriva så ?........
Jag älskar er ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0