Josefine Norling 11/11 2011

Nu vet alla släktningar så nu kan resten av "världen" få veta.
Det är bokat och klart, Den 11/11 2011 klockan 20.00 blir jag "Fru Joakim Norling".
Helt galet och underbart! Kommer bli en fantastisk dag! :)

Mer om detta kommer ni få höra.. Haha ! :)

I veckan då?

Måndag 14/2 till Söndag 20/2.

Måndag:
Tog tåget till Nässjö, byten och allt gick bra. Slapp åka baklänges också.
När jag kom fram stod Elin och Julia på perrongen och väntade. Titti och Wilma inne på stationen. :)
Blev totalt bortskämd med blommor,armband,halsband och klubbor till alla hjärtans dag present.
Och tjejerna tackade ja till att bli tärnor ihop med "Matakela".

Tisdag:
Lurade över Vickan, sen åkte vi spark iväg till badplatsen och åkte pulka ner för backen och ut på isen. Inget skönt väder men vi hade kul. Ska se till att få bilderna av Elin.
Lunch och sen kom titti hem, så vi spelade lite kort och sen blev det film på kvällen :)

Onsdag: Titti slutade vid ett så vi åkte in till stan och mötte upp henne. Träffade "Billy" som ville ha en teckning utav mig. Så fick lov att rita en åt honom.. Haha ! :) Förväntar mig en tillbaka.
Vi käkade kinamat och sen fick Julia en namnsdagspresent. Nämlingen ett hål till i örat.
Hem, bytte om och iväg till stallet. Kallt men mysigt att kela med hästarna och se tjejerna rida.
Åt mat när vi kom hem och glodde på tv.

Torsdag: Upp tidigt och iväg till Mormor och Morfar där jag berättade nyheten även för dom. Så dom verkade glada över det ! :) Och som sagt, ni ska också komma till julafton. Inge snack om saken ;)
Sen vid 19.08 skulle mitt tåg gå hem. Var försenat 17min.. Hann inte ikapp tiden så jag missade mitt byte. Ganska stressad när dom ropar ut att vi kommer till Norrköping och jag inte har fått någon plan B ännu. Precis när jag kliver av skriker dom ut att jag får åka taxi hem. Fick vänta 40 min på taxi och sen kläma in mig i en buss med massa folk och bege mig hem. Men en jävla idiot som inte hållkäften brevid mig. SUCK... Jag hade ingen lust att snacka konstant hela vägen hem och hans onödiga jobb men blev så illa tvungen. Han fatta inte vinken riktigt.
Hemma runt 12 på natten ...
Så kan det gå...


Fredag: Bara hemma och latade mig.. På kvällen var vi och åt hos Siv och Lasse, med Micke och Titti. Även Anton och hans tjej var där ett tag.
Blev lite spel senare på kvällen.

Lördag: Jobbade på Chilli, sen hem till Mamma och Pappa där det också bjöds på middag. Även Crisse och Roger var där. Lite spel senare där också. Sen när Crisse skulle hämta Ankan och Pernilla vid stationen efter elva åkte vi med så vi fick skjus hem för det var hela 22 minusgrader.

Söndag: En tripp till Ikea för att köpa lite ljus. Handlade lite på Ica så vi kunde äta god mat ikväll men när vi ska ta ut kött ur frysen så var den död. Så det var bara kasta ALL mat i frysen och tömma på vatten. Fyllde en 10liters hink med vatten... Luktade jätte unket och fick kasta mängder av mat.
Fick igång frysen sen igen... Fast nu är den helt tom.. SUCK SUCK SUCK !!!!

Blev avfrostad iallafall...

Kommentarer
Postat av: Jonna

GRATTIS!!! Gud va kul för er! hälsa min dagiskompis från mig!

2011-02-20 @ 16:50:37
Postat av: Anonym

Tack för att du kom o hälsa på oss! Saknar dig jättemycket! Måste ses snart igen! Kramar från oss alla:-)

2011-02-20 @ 18:21:57
Postat av: mickis

GRATTIS Jossan! Jag är jätteglad för din skull! :)

2011-02-22 @ 19:13:56
Postat av: Jossan

Tackar ! :)

2011-02-23 @ 16:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0