2011, vad har du för förväntningar?

2010 var ju inte världens bästa år för mig, det största delen av året var jag deprimerad och mkt panikångest attacker. Det är betydligt bättre nu.

2011, där har jag mkt höga förväntningar!

Jag kommer få ÄNTLIGEN ett jobb jag tycker om, tycker om personalen, mkt timmar och det är ett FAST jobb.
Vi kommer renovera våran lägenhet mkt detta år, och förhoppningsvis är det mesta klart i sommar!

Det finns många fler saker jag ser framemot men det kan vi prata om någon annan dag.


Nyår blev jättebra, väldigt god mat och härligt sällskap.
På onsdagen innan rev vi väggen i vardagsrummet. Torsdagen åkte vi till återbruket och bauhaus. Fredag och lördag byggde Jocke upp den. Blev riktigt bra! Lördag kväll var vi hos mamma och pappa och åt mat. Super gott och jag stod för efterrätten. Samma som Lisa bjöd på nyår. Citroner fyllda med vanilj och citron parfait. MUMS!
Såg en helmysig film, draktränaren tror jag den hette. Spelade även två spel. :)

Igår, söndag så åkte vi till Ikea på kvällen.. Suck och pust ! Hur mkt folk som helst. Men vi behövde en garderobsstomme med lite inredning. Gick ganska snabbt ändå med tanke på hur mkt folk det var. Sen köpte vi även servetter, en skärbräda i tjock massiv trä, potatispress och tre fejkblommor. Ser ganska äkta ut ändå.. Vi kan ju inte ha så mkt äkta blommor här hemma tyvärr .. Antingen blir dom uppätna eller så är dom giftiga så katterna kan bli supersjuka.

Veckan ser ganska lugn ut just nu ..

Måndag: Hemma och fixar, Micke och Titti kommer till middag ikväll. Kycklingpaj :)
Tisdag: Träffa Mickan.
Onsdag:
Torsdag: En kväll på Frank, Tack Roger!
Fredag: Jobba på Hälsokraft
Lördag: Jobba på Chilli, Crisse och Ankan på middag.
Söndag:

Kommentarer
Postat av: mickis

Jossan! Hur jobbar du nästa vecka, med tanke på att jag fortfarande jobbar i Västerås kanske vi kan luncha? Har du fortfarande samma nummer? :)

2011-01-06 @ 23:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0