BLOCKET !!

Nu har vi tagit tag i lite här hemma och lagt ut på Blocket.
MKT saker ute och hoppas på napp..
Så kanske vi har råd med lite golv snart :)


Blocket, sen sök på Ikea Möbler så bör det dyka upp..
12 olika möbler totalt tror jag det blev.


Skyltat som en tok idag på Hälsokraft, ska ta bilder imorgon så ska ni få se. Vi blev ganska nöjda :)
Men jag TOK IDIOT KLUMP MONGO !!!!! Sprang ut för kolla om jag satte skyltarna rakt, lämnar glasdörren öppen. Ute två sekunder och in igen. DÅ ÄR DET NÅGON IDIOT SOM HAR STÄNGT DÖRREN.
VILKEN JÄVLA SMÄLL!............. Ansiktsavtrycket på dörren, huvudet håller på sprängs,svart blev det sen kom yrsel... Har en förjävlig bula på sidan av pannan nu och mår allmänt skit. Ondast gör nog nacken efter svingen bakåt...

KLUMP IDIOT!!!!!!!!!

Pinsamt? JA, men bjuder väl på det.. Som vanligt ....
På bara två månader har jag sprungit in i glasdörr, satt en klädlarm rakt ner i handen (DJUPT, MKT BLOD) och ramlat ner för en trapp...
Kommer säkert på mer om jag tänker till.

Kommentarer
Postat av: Elin

Då vet jag var jag fått min klumpighet ifrån... ;-)

2011-01-12 @ 22:04:34
Postat av: Pappa

Verkar som en helt vanlig dag på jobbet för dej Jossan!! kram Pappa

2011-01-13 @ 16:14:30
Postat av: Sivan

Jossan, nu får du ta det lite lugnare och vara rädd om dej. Kram Sivan

2011-01-14 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0