Hårinpackning och städtant.

Leker städtant här hemma med kletig hårinpackning i håret under tiden..
Funderade lite på hur vi någonsin ska få plats med alla fina glas vi har. Så därför kom jag fram till att vi ska behålla vitrinskåpet men ändra det till vitt och även köpa till en 40cm del .. Ha den på ena väggen i köket. För vi måste ha ett vitrinskåp. Så får det bli ! :)

Igår var jag hemma hos Mickan och Mattias.. Myste nästan en hel dag med dom och lilla Liam. Mitt lilla hjärta, han somnade på mig. Han är helt galet snäll och söt ! Har aldrig hört han skrika, väldigt snäll liten bebo.
u n d e r b a r ! ♥

Har inte så mkt att skriva idag , som vanligt numera känns det som ..
Men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0