Hoho

Hallå Hallå!

I torsdags umgicks jag med Mickan, alltid lika kul ! Denna gång skulle hon en sväng till tandläkaren så jag och Liam var själva i ca 40 min. Måste säga att det var lite läskigt först, gå på stan med en fem veckors gammal bebis som inte är min. Men vi gick in och satte hos på Hälsokraft, mös lite. Han är så snäll!
När hon var klar var det min tur att gå och klippa mig, mkt bra blev det. Sen väntade en välförtjänt lunch på "Coffee house by George" ..

Igår lekte Jocke och jag pensionärer, gick och la oss klockan 21.30. SKÖNT måste jag säga..
Vi var trött och inte sugna på att hitta på något, ingen film ville vi ses heller. Så kändes som enda utvägen, haha !

Idag jobbade jag mellan 9-13 .. Beställde varor och städade ur köket på jobbet.
Spikade även upp två tavlor..
Pia ville börja senare annars brukar jag normalt jobba mellan 11-15.

Nu sitter vi och väntar på att klockan ska bli fyra så ska vi åka och fira Magnus,Albin och Mia ! :)
Sen ska vi hem till Mamma och Pappa, äta tacos och umgås lite med Julia.
Jag har gjort goda citronparfait med vanilj till efterrätt! MUMS :D

Nu är det 16dagar kvar tills jag åker till Fredriksdal. Får se om de är någon snö kvar då, hoppas inte.
Men mormor och morfar, försök boka in att jag kommer mellan 14-17 feb så vi hinner träffas då!



KRAM


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormor sa att du var en jäkla unge som jämförde dig med en pensionär och la dig halv tio.Dom är ju riktiga nattugglor. =)

2011-02-02 @ 10:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0