Ont ****** i halsen!

Ska snart åka iväg till jobbet och köra ett pass mellan 11-17.15 sedan hem och laga mat för vi ska ha Brorsan och Ankan här ikväll ...

Har inte blivit så mkt bloggande ny på senaste.. Kanske blir bättre !

Har grymt ont i halsen och hoppas lite halsmedicin ska hjälpa, värsta som finns att ha ont på!

Måste bara berätta om Torsdagen..
På förmiddagen trotsade Jocke och jag vädret, iväg till riddarhyttan och hälsade på Siv och Lasse. Fikade och spelade lite spel .. Sen hem i mkt bättre väder!
Fixade oss snabbt sen ut och vänta på bussen.. Den var 25minuter försenad.. SUCK!
När vi kommer till Oxbacken så kliver en dam av och halkar bakåt och slår i huvudet i trappsteget. Sitter precis där så jag kastade mig ner för att hjälpa henne med följd av Mamma.
När jag hjälper henne att stötta huvudet börjar man känna hur det börjar sippra genom fingrarna.
AMBULANS TACK!
Tog ett tag för dom att komma så Mamma som är ganska van med sådant, börjar förhöra henne om nacke,ben,huvud, yrsel, illamåenade M.m... Jag får ringa hennes son och förklara läget och han ville veta om hon svamlade eller varit avsvimmad och så var inte fallet.
Ganska bra ändå för den smällen!

Några snälla tjejer gav Mamma och mig våtservetter sedan så vi fick av oss lite blod. När vi kom fram till Frank bar det in direkt på toan och tvätta händerna, ska tvätta min jacka också ...

Väl inne på Frank några minuter försent så fick vi ett mysigt bord i ett hörn, allt var perfekt. Och utsökt mat!
En riktigt upplevelse ! :)
TACK ROGER!

Hem till Roger efter denna fantastiska middag,snöbollskrig på vägen.... Att det alltid blir så? ... :P
 drack lite kaffe och pratade strunt..  Hem till sängen, sen upp och jobba ! :)

Måste dricka mitt te nu sen leta på ett par strumpor och iväg till jobbet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tyckte jag fick in en hel del bra träffar...Ha ha

2011-01-08 @ 14:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0