Shopping ! :)

I fredags var vi hemma hos Ewa och Peter, käkade tacos och hade de trevligt ! :)
Firade Ewa lite också eftersom vi inte kunde komma på lördagen.
Lördagen jobbade jag mellan 11-17.15, sen bar det hem till Robin och Hampe på lite handboll..
Efter det så var det bara lugnt hemma..

Idag har det däremot varit mer livat, upp och duschade. Sedan iväg till Farmor på fika och hämtade upp Massagestolen som Mamma har fått och gåbandet som jag fick! :)
Släppte av massagestolen hos Mamma sedan iväg till Ikea. HATAR allt folk på Ikea. Ställer sig mitt i gångar och har konferans och förstår inte varför folk blir irretarade??!

Köpte Billy bokhylla, lite hyllor och en till vitrindörr. Även två lampor till köket.
I sista sekunden ändrade vi oss från ett vitt vitrin till ett ek vitrin. Blir nog snyggare så tror vi ! :)
Den vita var så gulaktig också..

Iväg till Chilli och plockade upp tavlan jag har valt ut, Jocke fick godkänna den först och den blev helt underbart bra i sovrummet. Så nu får ni komma och kolla i veckan vad vi fick i julklapp av er, Siv och Lasse. Tack så mkt!

Nu sitter jag här i köket och tittar på när Jocke bygger, får inte riktigt hjälpa till så det är bättre han gör det i sin takt .. Planerar för hur jag ska ha det i mitt nya fina vitrin .. :D

Det har ju hänt mkt på sistonde, men vi håller på den karamellen lite till .. Blir mera om det sen ! :)


Och som alla vill höra blev jag lurad. Grymt bra gjort måste jag säga.
Elin och Vickan gnuggade ihop en plan och ringde hem till mig. Påstod att dom var från P3 och någon har ringt och anmält mig till Veckan värsting eftersom jag gick in i glasdörren. Ställd som jag blev berättade jag den helt otroligt pinsamma händelsen och sedan när jag lagt på förstod jag att någon driver med mig. Helt kallsvettig trodde jag att det var frisören brevid butiken för dom har pratat om mig hela veckan.. Så blev nästan lite upprörd.
Men förstod sedan när telen ringde igen att det var fjantarna i småland.
Bra jobbat, blev lite kallsvettig ett tag ! :)

Men som sagt, ett skämt måste ha sitt slut någon gång.. Och nu har jag fått massa meddelanden varje dag om detta och det börjar bli GANSKA tröttsamt och jobbigt, inte alls lika kul längre nu. Riktigt bra jobbat, starkt gjort att kunna ringa och hålla masken. Men skulle vara glad om vi kan släppa detta skämt nu och om jag slipper höra inspelningen blir jag bara gladare. Ny vecka snart med nya klumpigheter så ni får något nytt att driva om, det bjuder jag på!  :)

KRAM PÅ ER och vi ses snart !  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0