Vad bjuder denna vecka på?

Slutet av veckan kommer iallafall vara livad, men innan är det segt.
Idag gör jag inte mkt vettigt, har diskat alla fin glas och ställt in dom i nya fina vitrinskåpet.
Sen, inte så mkt mer ... Hm .. Gym ikväll..
Imorgon ska jag till Jenny en sväng på förmiddagen om inte vattnet har gått än för henne ;) ...
Efter det ska jag hem och städa lite tänkte jag, handla när Jocke kommer hem. Gym, sedan också möjligtvis.

Onsdag ska jag jobba på Hälsokraft med Mamsen. :) På kvällen kommer Siv och äter med oss. Tror det antingen blir Limekyckling eller Saffranskyckling. Inte bestäm ännu.

Torsdag ska jag följa med Mickan till tandläkarn och se till att inte lilla Liam får för sig att rymma :) Lite fika på det också ! ..
På kvällen sedan kommer älskade Kinapuffen (Som HON själv kallar sig) .. Julia, ska bo hos Mamma och Pappa från Torsdag till Söndag. Ska se till att bränna ner alla bilder jag tog på henne förra sommaren också så Magnus får dom. Riktigt bra biler faktiskt. Och en film där hon har en allvarlig men pratsam konversation med en fet på Vallby. När hon slutar prata, börjar han prata.. rätt kul! :)

Fredagen kommer nog bestå utav lite shopping till Julia, skridskoåkning och kanske pulka om snön finns kvar.
Lördagen ska hela gänget till Mamma och Pappa, käka och spela lite spel med lillpajasen ! 

Söndag, inget planerat ÄNNU ... 

Snart bär det iväg till Småland också, ska bli riktigt kul! :) Träffa mina små favoriter också. Fast dom är ju inte så små längre. 


Vi ses senare !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0