110705


Satte mig ner och gick igenom lite angående Bröllopet .. Känns som om jag måste ha lite mer koll på hur vi vill ha det och vad vi behöver börja köpa så allt inte kommer på en gång ..

Försöker även få min käre sambo lite mer intresserad i detaljer och försöka göra lite själv han också. Men det är väl så med grabbar, inte tillräckligt intressant ;)
Mickan sa att hon också fick göra det mesta själv. Men jag vill ju att han ska ha koll på allt och vara delaktig i beslut. För det är ju VÅRAN dag ..

Vi har väl nästan bestämt hur vi vill att vigseln ska vara .. Vilka låtar och i vilken ordning. Nu ska bara Prästen godkänna. Vi ska träffa han i September tror jag det var. :)

Googlat runt lite på dekorationer och så .. Vi har bestämt färgtema och vilka dekorationer vi vill ha på borden iallafall ..

Alla inbjudningar är utskickade och känns fantastiskt !

Men som sagt, ju mer vi får gjort nu desto mindre stress och mer glädje sen ! :)

Längtar efter att få pynta borden ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0