110706


Skepp O´hoj!

Ska få i mig lite frukost och förhoppningsvis bli kvitt huvudvärken jag vaknade med.
Sen ska jag iväg en sväng till Conny och Gunilla .. Lämna lite saker och titta hur dom har det i söta stugan.

Jobbar mellan 14-18 idag igen, sen är jag lite smått ledig fram till Tisdag. Hur skönt som helst .. Fast det känns knappt som om man jobbar när det är såna här lyx dagar. :)

Vi kom fram till en hel del ihop igår, Jag och Jocke. Känns väldigt bra ! Och hittade massor på internet. Superbra!
Vi ska åka till lokalen nästa vecka och bara kolla läget vad som behövs köpas, hur vi kan ställa borden så man kan fixa bordsplaceringen ochsåvidare.

Imorgon ska jag åka ut till Mamma och Pappa under dagen tänkte jag .. Bada och slappa lite medans Jocke gör sin sista dagen innan semestern !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0