110726


Vill ge DAGEN ROS till min underbara vän Mikaela "Matakela" ..
På alla sätt och vis lyckas hos lyfta upp vardagen. Hon är en fantastisk person och jag är så glad att jag känner henne .. Så glad att hon är MIN bästa vän .. Vad skulle jag göra utan henne, som tur är tycker hon om mig också ;) haha ! :)

Idag hade jag en skit dag rent utsagt .. Mått piss hela dagen och inte vetat vart jag ska ta vägen. Så ringer min ängel och berättar det mest härligaste .. Hon har fixat en sångare till vårat bröllop och tro mig .. ¨
Han är G R Y M ! :D

Sök på Christoffer Sjögren på nätet .. Även kallad Chrissy ..

Tack min vän .. Inte bara för detta, utan att du alltid finns där. Och förstår så bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0