God kväll!


Sitter i soffan med huvudvärk och ont i rygg/nacke. Har en punkt jag kan trycka på, sidan av nacken. Tuppar nästan av när jag trycker där ...

Idag jobbade jag själv mellan 9-18 .. Segt värre men jag överlevde, allt för mitt Hälsokraft!  :)
Efter jobbet bar det hem och lagade kycklingcurry pasta, MUMS ! : D "Powernapade" i en halvtimme sen gick vi till Micke och Titti. Lånade lite spik,stege och borr :)
Jocke håller på med det sista här hemma, lister,socklar,fläkt med mera. Blir super fint! :) Hittade äntligen en kantlist till uppbyggnaden, snygg och diskret. Syns knappt ..

Imorgon blir det grill hemma hos mamma och pappa. Mormor och Morfar är ju här och hälsar på :D WII ! Kan aldrig få nog av dom med resten av släkten nere i Småland. Träffar ju dom så sällan så man njuter av alla besök.
Saknar mina Fredriksdalsbor som en TOK! :(
Inte ens hörts på telen på ett bra tag nu, måste koppla in hemtelefonen..


Kommentarer
Postat av: Fredriksdalsgänget

Vi saknar er också, jättemycket!! Hoppas vi kan ses snart! Kram

2011-07-13 @ 22:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0