Godmorgon!


.. Tillslut kom jag fram, efter 65minuter så kom jag till jobbet. Det var faktiskt väldigt skönt att gå efter jag stannade och köpte vatten ..  :)
Men fick tyvärr världens superblåsor under mina fötter och nu gör det sjukt ont..

Ska alldeles strax försöka trassla ut mitt blöta hår för ska ner till hamnen och hämta Mamma och Pappa.
Vi var och hälsade på dom igår vid Frösåker. Mamma och grabbarna badade och vi åt massa gott ! :)
Fisen och Tussan verkar trivas på båten. Fisen är kanske lite väl nyfiken som sagt.

Men iallafall, det ska ju bli regn nu tyvärr och när man tittar ut så ser det även ut att bli så.
Så dom ville hem över helgen.

Jobbar mellan 14-18 idag och imorgon blir det hela lördagen själv .. Man överlever men ganska tråkigt att jobba själv ..


Jo just ja, igår var jag med Siv ute i Munktorp och tittade på ringar och hur mkt det skulle kosta att göra en egen .. Så funderar på det .. För hade man eget guld blir det mkt billigare.

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0