Minisemester


Nu är vi hemma från våran minisemester i Riddarhyttan. Det var väl kanske två timmar sol totalt.
Men vi hade det ganska bra ändå, lite blött .. Nästa år blir det förhoppningsvis en husvagn. :)

Vi hann med kanotpaddling runt sjön, Crisse och jag av någon konstig anledning rullade runt med kanoten och fick simma in till land med en sjunken kanot i händerna. Och jag fick en skrattattack, försök simma med en kanot under vatten, skrattande och vågor som åker in i truten ..

Det blev en hel del kortspel och lite alias. Kubb och minigolf. Även lite bastubad hann vi med och även bad i sjön. Kallt men de gick an ..

Men det är dags att ha en egen vagn, får se om vi hittar någon vi har råd med i vår.
Skönt att inte alltid vara beroende av någon annan och ha sitt eget. Vi kan ha med katterna och Ellis är ju en riktigt camping katt.

Innan vi åkte hem så for vi iväg till Torrbråten och hälsade på Mickan,Mattias och Liam i stugan.. Och vi får inte glömma mysiga Tindra.
Ett helt otroligt mysigt smultronställe har dom. Underbar natur runt och vackert. Fick träffa hennes hästar, den ena är normal och den andra är GANSKA stor.

(Klicka så blir dom större)

Ser framemot att åka dit och grilla med dom någon helg ! :) Vore otroligt mysigt.

Kom hem och duschade på en gång .. Tog en lite tupplur i soffan sen tog jag tag i att städa balkongen lite .. Behövdes...

Nu ska glo lite på tv och surfa runt lite på datan .. Lite idéer om blogg utseende, brorsan ska göra om den åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0