110620


Sitter och väntar på att maten ska bli klar, vrålhungrig ! :D
Det blir kyckling med sötsur sås och ris ! MUMS!

Liam var här i nästan två timmar nyss, lekte massor .. Han bara skrattar, sötaste!
Mickan och Mattias skulle gymma ihop, så passar ju bra att dom lämnar han här. Nära gymmet och jag tycker det bara är roligt. Känns väldigt bra att dom litar så mkt på mig och Jocke.
Mysigt att se Jocke leka med Liam och pussa på honom också, får mig bara att längta ännu mer tills vi får en egen.

Jonas var här tidigare idag och fogade kaklet. GRYMT SNYGGT blev det ! :D
TACK TACK TACK ! :D

Titti och Micke var här en sväng på kvällen också, fick kaffekapslar utav dom. Tack för det ! :D

Nu blir det jobb i tre dagar, men vi hörs nog iallafall ! :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja, de är helt underbara! Ångrar dock att jag gav mamma den sista "boken" med Marilyn Monroes porträtt, den är så sjuuukt snygg! Men snäll dotter som man försöker vara ibland så gav jag den till henne.. :P Ja, jag har semester v.27-30, så i princip hela juli :) Än så länge inget speciellt inbokat mer än mindre utflykter så det är bara att du hojtar! :D Kram kram

2011-06-20 @ 20:16:21
URL: http://rullgardinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0