110620


Nu är nya hall bänken ihop satt .. Var på Ikea nyss med Mamma också, så köpte nytt tyg till sitsen.


Och sen för att matcha ihop det lite extra så gjorde jag såhär på hyllan i hallen..




Tycker det blev riktigt bra ! :)

Inte så mkt kvar här hemma nu, snart klart, men något som vi måste göra är att fixa lite smartare i badrummet.
En typ av glas vägg vid toan (eftersom duschavloppet är precis där) och fixa som ungefär Siv och Lasse har.. En arbetsbänk där man kan fixa med tvätt och även hänga tvätt från väggen ..

Nu ligger både jag och Jocke i soffan.. Båda lite sega efter middagen med Crisse och Ankan igår.
Livat värre som vanligt ;)
Ska snart ta tag i min garderob tror jag.. Ett enda stort kaos ..

Suck !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0