110623


Inte varit uppe här på ett tag, inte haft något kul att skriva om.. Ganska brist på sånt nu men kanske blir något roligare att förmedla under sommaren när man brukar hitta på lite mera..

Imorse städade jag hos Mamma och Pappa inför midsommar. Plockade lavendel och hade inne på badrummet. Dom är så vackra.
Sen blev det lunch med pappa och lite inhandling av diverse saker, mesta tills imorgon som jag glömt.
Anticimex kom till rörverket vid klockan ett och hade ihjäl getingarna .. Gick fort och smidigt. Efter det bar det hem till min lilla Griiis, han slutade tidigt idag! .. Men jag var mera otrevlig, somnade som en stock i soffan. Sovit väldigt dåligt på nätterna senaste dagarna ..
Iväg och hämtade Mamma och sen klättarde jag upp på deras tak för att täta hålet på altantaket.

Nu har vi precis wokat kyckling med massa gott. Mums, men alldeles för mätt!

Jag hoppas Midsommar blir kul, toppen väder och god mat !.. Trevligt sällskap har man ju iallafall ! :)

Ha en toppen Midsommar allihopa ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0