110627


Solsken och värme !

Fantastiskt, äntligen kom lite sommar till oss idag.

Hade en bra dag på jobbet också, kändes lite ovant med sommarschema bara. Trodde klockan gick fel.
Imorgon jobbar jag mellan 9-14 efter det ska jag skjusa Mamma och Pappa till båten ..

Hade tänkt att tvätta lite innan jobbet idag, men var så himmlans lat så gick inte upp före elva. Var hemma hos Mamma och Pappa en sväng också, eftersom jag var kattvakt. Så dom fick vara ute en liten sväng. :)

Snart är det POWER MEET, LANGOS och alla goa raggare ! :) Längtar som tusan ! Men får hinna med en Langos i helgen också för det är ju vattenfestivalen i stan ! :)

Vad har jag mer och berätta ... JO, igår beställde jag Jocke födelsedagspresent. Hoppas den blir bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0