110628


Skepp O´hoj!

Ganska lugn dag på jobbet, hade förväntat mig varor på förmiddagen men dom kom inte först föra halv tre efter jag hade slutat ..
Det var lite svårt för killen med lastbilen att parkera för det är stånd och karuseller överallt, det är ju Cityfestivalen 30/6-2/7. LANGOOS :D

Det var otroligt varmt idag, 31 grader. Men det välkomnar jag starkt, äntligen lite sommar. Hoppas det blir bra väder under semestern och Power Meet.

När Jocke slutade så åkte vi ner på stan, fixade presenten till Micke och köpte lite kläder till Jocke på Team Sportia. Han fick presentkort där av jobbet. Så det blev en t-shirt, ett par badbrallor, massa björnborg kalsonger, solglasögon, två par skor .. Sen fick jag också ett par shorts och en bikini top :) Tack så mkt !

Nu ska jag ta en go Latte och mysa i soffan med min Älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0