110629


SOLEN SKINER !

Finns inget bättre än att vakna och se ett toppen väder ute?
Jag skulle nog ärligt kunna slippa vintern helt, men den har faktiskt sin charm också. Man kan väl byta antalet månader på dom kanske?


Ikväll ska vi till Micke på kalas ! :) Och efter det ska jag göra iordning potatissallad och lite marinad till köttet, vi har ju tänkt att åka ut till Mamma och Pappa på sjön och grilla. :)
Missarna verkar ha det bra, Fisen var väldigt nära på att ta ett dopp. Hon är så nyfiken så hon balanserar runt på båten.. Längst ut också,  och tycker ni jag är klumpig? Då ska ni se henne, hon kommer garanterat få ett dopp denna semester.


Ska dricka upp mitt kaffe nu sen kanske jag åker till jobbet .. Börjar två men är ganska rastlös här hemma, känner att jag vill ut .. Får se om man får gå från Stationen idag, dom har ju börjat stänga av stan.

Ska även fixa iordning för demo av Acai imorgon ..


Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0