Sötisar! Dom är så trötta! Haha! Igår best...

img_4901 (MMS)

Sötisar! Dom är så trötta! Haha! Igår beställde jag min klänning.. Fick bestämma allt själv! Pärlor, färg på pärlor, färg på tyg och spets, längd på släp, hur man stänger klänningen, tyll invändigt ... Allt! :) så är väldigt nöjd! Första provningen är i augusti! Men kunde ju inte njuta så mkt av allt man fick välja och justera själv.. Hade bara min älskade pappa i tankarna.. Som tur gick allt bra! ....  Dom  flesta här vet ju om händelsen, inget jag vill skriva om.  Idag ska vi få kaklat i köket! :D blir nog riktigt bra! längtar tills allt är klart!  Och ikväll kommer bror och ankan hit , ska krossa dom i ps move!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kram på dej Grodan !!! //Pappa

2011-06-19 @ 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0