4 års dag !

Först och främst, GRATTIS MORMOR PÅ FÖDELSEDAGEN ! ♥

Idag har Jocke och jag varit tillsammans i fyra år ! Kan inte säga att det har varit fyra helt perfekta år. Men det har varit år som vi har lärt oss hur vi funkar, hur olika vi är .. Hur man löser problem mellan oss och hur den andra tänker. Åsikter, vad man värdesätter ..Med mycket mera .. Och trots allt vi har gått igenom, så har vi beslutat att gifta oss. Och det är helt magiskt för mig !
För jag kommer få den mest underbara man jag kan tänka mig ♥

I "4års" present får Jocke denna till vårat NYA vardagsrum.


En fotpall, eller en väldigt stor fotpall. Man kan mer säga en sittpuff.
Tussan älskade den iallafall. Var hos Mamma efter jobbet och skulle slå in den, även plugga till båtkursen.
Tussan låg på den hela tiden. Kändes nästan dumt att ta hem den.

Får se om han tycker om den, han är på fotbollsträning. Så han kommer väl hem strax efter tio.


Idag på jobbet. SUCK OCH PUST ! Allt som kunde gå fel, gick fel. För mkt varor och bara strul..
Så är väldigt trött i huvudet idag .. För det där förbannade datasystemet ska brännas upp !
Klickar du fel, så går det inte att ångra. Klickar du fel på en order så blockar du systemet för resten av dagen på ALLA Chillidatorer i HELA sverige. Så t.ex Klickar du på utleverans och ska betala men klickar fel så går det inte att rätta fel. Idiotiskt system !
Som idag råkade jag klicka på betala med faktura istället för kontant. Då kan jag inte ändra knapptryckningen trots att jag inte slutfört köpet. Så då blir ordern spärrad för betalning istället och detta går inte att ändra.
Så programet suger !

nej nu ska jag sluta trötta ut er på mitt gnäll.
Ha en underbar kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0