Blandad dag.

.. jobbat på som tusan idag! Vi hann en hel del och vi kämpade på bra. Stod inte still en sekund förutom när jag åt. Mkt nya tavlor, utemöbler m.m.. :)
Var på dåligt humör nästan hela dagen.. Men log och skrattade iallafall. De är lite allt möjligt just nu som gör att jag är ganska irreterad. Inget jag direkt vill skriva om. Men förhoppningsvis blir det bättre snart för vill inte må som jag gjorde för några veckor sedan..

Ska snart brygga mig en kanna te, FRYSER ihjäl.. Hela dagen har jag frusit fast jag bruit och hållt igång hela dagen..
Men är ju lite smått förskyld så de är inte så konstigt.

Har inte så mkt att skriva om just nu .. Så vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0