Dick Hoyt, the real hero





En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"

Pappan svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?"

och pappan svarar igen "ja, min son", de gör sin andra maraton tillsammans.

En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?"

(4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

Och pappan svarar igen "Ja"…

Se filmen som jag grät mig igenom, helt otroligt hur stark en människa egentligen är.


http://www.youtube.com/watch?v=xUQeUsqQuVc


Kommentarer
Postat av: mamma

Den är så häftig.Visar att man kan klara allt. Har sett den flera gånger men gråter varje gång...

2011-03-19 @ 23:14:57
Postat av: Jenny

Har också sett den förut... asså den är helt otrolig. Och när dom kommer i mål å man ser hur glad han är då sprutar mina tårar rakt ut!!

2011-03-21 @ 13:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0