Efter mkt sökande !

Efter mkt sökande och letande, bollande med olika företag m.m .. SÅ nu har jag funnit personen som ska sy min klänning. I Sundbyberg . 

Mkt ingår i priset, se nedan... Och klänningen är inte allt för dyr. Jag hade lite ändringar jag ville göra. Eller lite och lite, ganska mkt och det gör hon utan extra kostnad. Tror jag älskar henne!
Hon har även en pälscape som jag tycker om, måste ha något så jag inte fryser ihjäl när jag är ute.

Tänker inte sätta in en bild denna gång.. Ska hålla det lite hemligt tror jag. Framförallt för karln.

Idag då, upp ur sängen klockan halv nio. Började städa och tvätta. Iväg och handla, tänkte att jag skulle göra tacopaj till mig och Mickan. För hade sett ut ett recept som inte har mjölk eller mjölkprotein i sig. Men då hade självklart inte Ica Bäckby dessa produkter, så traskade hem igen .. Nu står det en köttfärssås och puttrar på spisen..

Ikväll ska vi till Siv, käka våfflor ! MUMS ! :D

Det känns att man är ledig, har fruktansvärd huvudvärk ..


Detta ingår i priset när du beställer ifrån matildas fest.

Måttagning:  Jag tar alla mått man behöver. Är det så att du inte bor i närheten eller inte kan komma förbi så guidar jag dig igenom vilka mått som jag behöver.

Ändringar: Har man beställt klänningen genom mig och det är eventuell några ändringar såsom viktökning eller minskning utför jag dem kostnadsfri.

Resegarderob:
Självklart så ingår en resegarderob vid beställning av brudklänning. Man kan inte förvara en brudklänning på ett bättre sätt än detta.

Pressning: Klänningen kommer självklart färdigpressat.

Frakt: Jag tar inte ut någon frakt utav kunden. Allt skickas fraktfritt. Självklart är det bättre om man kan och hämta klänningen i butiken annars så blir klänningen skrynklig igen. Fraktfritt gäller endast brudklänningar. Vid skor tar vi ut frakt på 60kr.

Har klänningen släp så syr vi antingen dit en krok som man kan ha när man dansar eller så syr vi dit band så man kan knyta upp klänningen. Du kan själv välja vilket som passar dig bäst.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0