Go´morgon!

Ett litet inlägg innan jag åker vidare till jobbet :)
Fick en glad nyhet och en dålig nyhet.
Vi kan börja med den dåliga .. Inga pengar tillbaka på skatten, jag hade höga förhoppningar för fick tillbaka MKT förra året. Men inte detta år, 280kr ska jag betala istället. Så kanske kan stå ut med det, men de är ju så himmlans roligt när man får tillbaka.

Det bra nyheten är .... DUUUNDEEEEREEDUUUN !!! Vi kommer få glasa in balkongen till sommaren !
Förra veckan gick dom ut med att man inte får glasa in innan slutbesiktingen för alla balkonger och altaner och det skulle bli i augusti.
Men igår kom dom ut med att dom börjar måla balkongerna i april när vädret blivit mildare och efter det blir besiktning och sen får vi glasa in! TACK för det ! :)
ÄNTLIGEN, tog bara ungefär ett år......................................

Kanske kan bli härliga sommarkvällar där ute nu och framförallt vet jag några som kommer jubla. Sid och Ellis ♥
Dom kunde ju inte vara ute på hela förra sommaren eller hela vintern.. Dom vill också sola och ha fågelskådning.


Sen har jag mailat stället jag vill ta min brudklänning ifrån.. Mailat dom två gånger och inte fått något svar så börjar tänka om på det .. Får se vad jag hittar på ..


Nu ska jag svänga in på Ica innan jag börjar, hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman ! När jag var och åt middag igår kväll i Linköping efter jobbet läste jag en lokal tidning. Den handlade mest om bröllop m.m ... Så jag tar den med mej hem när jag åker hem från Linköping på onsdag. Kram Pappa

2011-03-22 @ 15:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0