Inge mera soffpotatis på ett tag!

Nu har jag gått från att jobba varje helg till varje dag .. Haha ! Blir trevligt när lönen kommer .. :)
Är ledig ungefär två dagar på en hel månad nu. Gör inget alls, men känner mig ganska trött.
Förhoppningsvis blir det ett golv lagt i vardagsrummet i slutet av april :)
Men det är alltid såhär, det kan aldrig komma lagom mängd hela tiden utav allt på en gång och sedan dör det ut en tid.
Det börjar även bli dags att planera köket, hur vill vi ha det? Hm .. Blir spännande :)
Tanken är väl att kök och vardagsrum ska bli klart till sommaren. Soffan har vi beslutat att behålla till efter bröllopet, det blir alldeles för mkt pengar annars och det överlever några månader till förhoppningsvis.

Denna vecka , för dom som är intresserade ;)

Måndag: Häls♥kraft 9-18
Tisdag: Chilli 10-17 (Skulle varit till 19.15 men jag börjar ju min förarexamen båtkurs då)
Onsdag: Häls♥kraft 10-18, Kurs 19.00-22.00
Torsdag: Chilli 10-19.15
Fredag: Säljkurs i Stockholm 9-16
Lördag: Chilli 11-17.15
Söndag: Chilli 11-16.15

Avbokade min "dröm" klänning. Det kändes inte alls bra längre. Och kan man inte sova pga en jäkla klänning då är det inte meningen att jag ska ha den.
Har börjar kika på en hemsida som heter www.shopogbrides.com .. Mkt fina klänningar till MKT bra priser! :)
Har redan hittat några st jag skulle kunna tänka mig. Försöker banka ur den andra klänningen från skallen.

Var förbi lokalen i helgen innan jobbet. När det var sånt fantastiskt väder, underbart! Lokalen blir nog riktigt bra, tillräckligt stor, bra bord och stolar, mkt parkeringar m.m...



Nej, nu ska jag hänga lite tvätt sen blir det soooova! :)

Hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej och tack för din fina kommentar, va roligt att du gillar det jag gör :)

Om det är köksbordet du menar så är det ett hemma bygge som min sambo snickrat ihop.



Va roligt att få planera ett bröllop! Kan tänka mig att det kostar mer än vad man kanske tror. Jag får kika in här lite då och då för att följa er :) hade bra! Mvh Caroline

2011-03-14 @ 09:21:41
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0