Missvisningen,Greenwich & Latitud.

Natten var sämsta på länge, kunde inte somna och när jag väl somnar vaknar Sid. Och när han är vaken, ska alla vara vakna. Så sov ungefär tre timmar. Huvudvärken äter upp mig.

Skjusade Jocke till jobbet strax efter halv sju, hem efter det och duschade. När jag fixat klar mig så åkte jag hem till Mamma och Pappa. Gjorde städningen, käkade frukost och iväg till jobbet.
Gick ganska fort på jobbet idag, trots att det inte var så mkt att göra.
Slutade vid halv fyra..

Hem och bråkade lite med råttorna här hemma, hämtade Jocke igen vid fem. Hämtade upp mat och sedan kastade i mig den på Hälsokraft. Iväg till båtkursen och var där tills nu. Det är rörigt värre och jag vågar inte stanna upp och tänka på allt jag har för mig just nu, först denna vecka är över. Då kan jag pusta ut. Då är den värsta pärsen men alla jobbdagar i rad slut. Tyvärr blir det nog väldigt lite jobb istället. Men kanske kan fokusera på den SVÅRA kursen istället. Men ska tametusan klara den! Mkt plugg blir det ..   :)


Imorgon jobbar jag 10-19.15. Men ska skjusa Jocke som vanligt till jobbet så jag kan ha bilen.
Mkt varor kommer imorgon så det blir fullt upp. Men dagen kommer nog vara jätte seg ändå, tyvärr.
Efter så bör jag städa här hemma. Men känner jag mig själv kommer jag äta sen däcka i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0