Nu börjar det klia ..

Nu vill jag verkligen få klart med vårat kök. Det börjar klia ordenligt i renoveringsnerven..
Men snart så, får vi våran vilja igenom har vi ett kök innan Midsommar. :)
Så hoppas att det blir så.

Vardagsrummet kanske blir klart någon gång också.
Ska bli så skönt att få lägenheten klar, nu har vi bott i denna håla i snart ett år.
Men det kommer nog hända en hel del dom närmaste månaderna.
Ska bli skönt att slippa "skämas" för vårat halvklara hem med nerrivna tapeter, trasiga skåpsluckor och halvt golv i vardagsrummet.

Nu är det köksbordsjakt som gäller. Har föreställt mig något i huvudet. Gäller bara att hitta det .. :)


Idag var jag hemma hos Jenny en sväng, fikade lite .. Var så länge sen. En mysig stund,  Minna är ju så söt !
Efter det åkte jag till blomsterlandet och köpte lite dekorationer till mina nya ljustakar på matbordet.
Dom kommer vara så fina på det nya matbordet en vacker dag :)

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0