Planering och jobb jobb..

Jobbar varje dag nu i nästan två veckor.. Skulle varit ledig imorgon men Chilli behöver mig mellan 10-19.15 ..
Pengar pengar !

Idag jobbade jag på Hälsokraft.. Mkt varor, hm.. Undra varför det alltid kommer mkt varor när mamma är borta? ;)
Sprang bort till "Josel" och kollade hur mkt hon skulle ha för att sy upp min dröm brudklänning..
Ca 8000kr sa hon.. Det är mkt blandade känlor. Det är DEN klänningen, DET liksom. Men hade inte alls tänkt mig den summan. Men det kanske är bra pris för en speciall sydd klänning?
Jag har ingen aning, förutom att mina ångest känslor som jag inte vet varför håller på att ta över.

Men har kollat igenom massor och kan spara mkt pengar på annat.. Göra mkt själv.


Vaser av gamla glasburkar.




Klänningen, fast ska vara i vitt och lite annat släp..
Vad tycker ni? Helt ärligt...






annars är det inte så mkt spännande som pågår .. Har inte så jätte mkt att skriva idag.
Kanske mera imorgon.. Kram!


Kommentarer
Postat av: Mia

Den var jätte vacker!

Min klänning kostar 4200 att hyra, (Ruths) kommer inte ihåg köppriset men det var nog runt 7-8000:-, så 8000 för en uppsydd är nog inte så dyrt, men har ingen aning...

2011-03-09 @ 21:37:41
Postat av: Sara Bergqvist

Jag rekomenderar att ta prisuppgifter från så många ateljer som möjligt, för att få en mer samlad bild. Måste finnas fler är Ruths och Josel.?



Kram kram

2011-03-10 @ 11:06:37
Postat av: Tessan

Klänningen var helt underbar! :)

Var kul att träffa dig! :) om du har lust så tar jag gärna en fika någon dag, rätt många år har ju gått sen sist, saknar dig.. :)

Men du får ha det superbra i alla fall! :)

Kram

2011-03-13 @ 10:02:24
URL: http://rullgardinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0