Projekt !

Har letat länge efter ett bord som är en enda lång skiva, ca 180cm. Ganska tjock och vitt. Men inte hittat något.
Såg ett jättefint bord på http://carolineprim.blogg.se/ (Hon gör superfina saker)
Men det hade hennes sambo fixat själv. Men kom på idag att jag kan ju faktiskt beställa ett indiskt bord på Chilli, slipa det och måla vitt. Blir nog super snyggt ! :D Bara hoppas det inte har utgått eftersom mkt indiska möbler har gjort det dom senaste veckorna.

Idag efter jobbet blev det Ikea, ny bäddmadrass, överkast och täcke! Mys, längtar tills jag ska sova..
Efter det blev det lite möblering hos mamma och pappa. Riktigt bra blev det !
Musselsoppa och kräftor blev belöningen ..

Sen har jag också bestämt klänning.. Tyvärr blir det inte min drömklänning som sagt. Men hittade en otroligt fin på en sida från USA. Kan inte lägga ut den här för vill inte att Jocke ska se vilken jág valde men är någon nyfiken så kan jag maila över den :)
1900kr blir det ca och det är ganska stor skillnad och denna ser nästan mer lyxig ut.

Ha de toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0