snurrigt värre!

Idag blev det bra snurrigt i kolan efter båtkursen. Nu ska vi räkna ut missvisningen i den magnestiska kursen via ekvatorn eller va tusan det var.. Blir fördjupning på det nästa vecka, hoppas poletten ramlar ner då..
Pust och Suck !

Jag slapp jobba imorgon, så Mickan kommer på besök imorgon .. Ska städa på förmiddagen sen ska jag gå iväg en snabbis till Ica. Behöver köpa soja cream fraiche och tomater. Tänkte göra tacopaj. Hon får ju inte äta mjölk eller mjölkprotein .. Men tror det blir bra, ska bara lyckas ta mig upp ur sängen. Det blir ett "mission" kan jag säga..

Som sagt så har jag lagt ner den amerikanska leverantören på klänningen, dom svarar ju inte.
Så har hitta Matildasfest.com , massor av klänningar och det ligger i Sundbyberg.
Så det är nära att åka dit, hon mäter allt som ska mätas. Många bra saker ingår i priset, nästan alla klänningar kostar 4500kr och en månad innan träffar man henne igen och ser om klänningen behövs justeras.
Super bra! Nu ska jag bara hitta en jag tycker om ..

Nu är det Couger Town !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0