Äntligen!

Idag hände det, äntligen! Vi har bokat en festlokal. Fick huvudvärk direkt efter jag hade bokat, den var som en stor sten släppte.. Underbart ! :)
Porslin,diskmaskiner,stora kylar och frysar. Bord,stolar. Sånt ingår i priset. Fantastiskt !

Och jag har fått massa tider så jobbar heldagar, tis-tis nu. Sen ledig en dag och sedan jobb igen.
Bra bra! Mkt pengar :D

Blir inte så mkt skrivande idag , nyss kommit hem från gymmet och huvudvärken sitter kvar. Ska gå och lägga mig efter duschen, man märker att man inte är van att jobba. Blir helt slut när jag väl jobbar, men de vänjer man sig vid och jag vill bara ha mera mera tider ! GE MIG :D

Vi hörs senare !


Kommentarer
Postat av: Sara

Så kul Jossan!! Stort fett sjukt nice! :) dumma tåg jag sitter på, hade velat snacka lite mer men känns så ohyfsat att störa folk på tåget, yeah. Ja jag har supertråkigt, tågresa på 2h 45 min för att komma till Sthlm? Jag dööör! Men du ha det så bra vännen :):) puss och kram!

2011-03-04 @ 10:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0