110509

Dopet gick jättebra, var väldigt nervös med läste psalmen utan problem!
Liam var super duktig och charmade som vanligt alla! :)
En stor ära att få vara hans gudmor/fadder. ♥
Mikaela hade gjort en toppen jobb med dop planeringen! :)

Igår så hjälpte Micke och Titti hos med el och bygga möbler. TACK SÅ MYCKET! Hjälpte en hel del, trots att Micke var lite busig på Bauhaus ;)

Idag, kunde börjat bättre. Sovit noll till och börja med. Ont i kroppen och sen vaknade både Jocke och jag av världens smäll och glaskross. Letade igenom hela lägenheten men hittade inget. Så vi vart lite oroliga att de pågick ett inbrott hos grannen men har inte märkt något mer, så har ingen aning om vad det kan ha varit.
Försov mig, vakande en timme innan jag skulle vara på jobbet så fick lov att parkera i punkt. 80 jävla kronor kostade det !!
Hann med allt på jobbet plus lite till.

Iväg vid klockan fem och skulle skriva förarintyget. Pga min försovning så glömde jag både sjökort och intyg för båtpraktiken men det löste sig ändå.
Och jag KLARADE DET!!!!

Det var dock inte ett lätt prov, vart nästan lite panikslagen ett tag men klarade nästan alla frågor.
Christer och Jonas kom in när dom såg att han godkänt mig. Grattade mig och sa såhär:
Godtar inte ett nej, du har "skillsen" för detta. Du SKA göra kustskepparexamen om ett år.
Du körde bäst båt på kursen och kommer hit utan erfarenheter. (Bara jag som inte hade båt).
När du har kört ett extra år efter kustskepparexamen får du jobba hos oss.
Haha ! ;)

Tack tack! Känns skönt att ha blivit av med detta!

Jag får vara stolt, så jag är STOLT trots att jag fick lite hintar av Mamma. Men det var ÄRLIGT mycket som hon inte berättade av det som var på provet.


Ha en toppen kväll, jag ska däremot trycka i mig en alvedon. Huvudet håller på att sprängas.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis ! :)

2011-05-09 @ 21:23:54
URL: http://jessiicaaa.blogg.se/
Postat av: Mormor

HEJ Jossan vi får gratulera det var roligt att det gick bra för dig kram Mormor ock Morfar

2011-05-10 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0