110510

Efter mycket om och men så har det löst sig någorlunda hoppas jag.
Ericsson fixar oblat bilden, har beställt sockerpasta och fotbollar. (Tyvärr ej ätbara längre)
Nu är det bara att hoppas att jag får min andra order imorgon. Har även mailat till idiotbutiken att dom får ta bort min order när dom bestämmer sig för att vara friska nog för att öppna upp nätbutiken igen.
Panik, minst sagt igår. Men blir väl kanske bra tillslut, men inte riktigt som tänkt.

Jobbade på Hälsokraft idag också. Började med Swebar skyltningen och ville ha något maffigt. Så sa min Idé till Pia och hon diggade det. Så efter några timmars klippande och klistrande så blev detta resultatet:
 En egengjord bar ! :D STOLT över den 1.5m långa fina!

Såhär ser orginalet ut .. Väldigt likt eller hur?


Älskar att vara på Hälsokraft och snart blir det mitt andra hem.
Har en schemalagd dag kvar på Chilli, sen slutar jag för sista gången på alla mina olika x-tra jobb jag har haft och får ett riktigt !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0