110515



Jocke och jag igår vid Lövuddens utekapell.
Man ser inte, men Jocke har även väst på sig. Han är så fiiin! ♥

Grattis Maja och Jerry ! :)
Tur med vädret hade ni också, skönt de eftersom det var ett ute bröllop.

Jocke och jag håller på att organisera hemma i vardagsrummet med spel,dvd filmer m.m..
Skönt att få lite ordning. Men snart är det dags för stök igen.
Torsdag river vi köket och på fredag/lördag bygger vi nytt.
Blir nog bra när det är klart.

I vardagsrummet är det två lampor som fattas, gardiner,kuddar,kabeldragning,lister,elementskydd/fönsterbräda.
Lite små plock annars är det helt klart.



Jocke och jag är också bestämt en sak. Väntar bara på besked från Prästen.
Vi vill ha vigseln 19.00 istället för 20.00. Tror att det går att lösa att Bettan/Pia och Emma kan vara med iallafall om x-personalen stänger ena butiken.
Vi hinner njuta lite mer av kvällen då men även så blir det inte lååång segt.
Vi får besked i veckan och isåna fall måste jag ändra på inbjudningarna.
Har inte bestämt hur jag ska lösa det ännu.


Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Mamma

vad fina ni är! Blir ju riktigt rörd av att se er.

Hmm.. hur ska jag klara erat bröllop? :)

2011-05-15 @ 21:21:03
Postat av: Sivan

Hejsan!

Jag tycker detsamma, ni är så stiliga. Jag har börjat att samla på näsdukar, för jag behöver nog en heldel. Kram

2011-05-16 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0