110526


Skepp O´hoj!

..sex ringde klockan, upp och hoppa! Följde med Jocke till jobbet.. Ska ha bilen idag så jag tar mig till min Zonterapi med Bettis.
Robin och jag kom överens om att det är inte min bästa stund på dagen .. Väldigt morgontrött.

Nacken gjorde ont som tusan när jag vaknade och gör fortfarande ont. Nästintill nackspärr. Får se om Bettis kan göra något underverk med nacken idag.
Började morgonen med att lägga på ett till lager färg på bordet. Just nu ser det sådär ut men det är ju bara första strykningarna, så det blir nog bättre! :) Men ena repan syns ju fortfarande men det får vara så nu. Kan inte slipa hur mkt som helst .. Då försvinner ju charmen i bordet.

Ska lura med mig Pappa ut till Åsby, försöker få tag på kattmynta växten .. Men svårt faktiskt.
Sen blir det lite shopping på CityGross och fortsättning i köket.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0