110527


Hej Hej Hallå!

Morgondagen började sådär, mådde dåligt. Bihålerna är tilltäppta och värker. Magen är helt ur balans och fryser mkt.
Det är inte ofta jag sjukanmäler mig på jobbet. Men imorgon lutar det åt de.. Inte så lätt att stå i kassan och le när man vet att man inte kan lämna kassa precis när magen tycker att du ska det.

Målade bordet en sista gång, ser fortfarande att jag har målat det själv. Men lite slip på detta så borde det bli bra tycker jag!
Skjusade Mamma till jobbet men innan så åkte vi till Nordic, gick runt där och trodde huvudet skulle smälla ..
Men hittade en helt fantastisk sak.. På rea också !!! Billigt innan iförsig, 79kr och sedan 30%.
Kan börja med att förklara att jag har köpt två jätte fina glas burkar på CityGross till nya köket och när jag såg den här STORA kunde jag inte motstå.


Sen har även min kära sambo Joakim tjatat om att han vill ha gröna äpplen i vårat silvriga fat i vardagsrummet.
Så hittade några ganska naturtrogna åt honom.


Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0